P6.3 Zašto korisnik uvek čuje poruku ”Broj koji ste dobili trenutno nije dostupan , molim ostavite poruku posle zvučnog signala” kada zove određeni lokal?
 

Problem se može pojaviti iz jedne od sledećih konfiguracija:

1.            Lokal je podešen da se "uvek prebacuje na glasovnu poštu”; korisnik se može prijaviti na korisnički Web interfejs i poništiti opciju "uvek prebaciti na glasovnu poštu).

2.            Lokal ili telefon ima omogućenu funkciju “DND”.

1) Ako je to lokal koji omogućuje ”DND”, onda on može biti ukinut unošenjem funkcijskog koda  (fabrička vrednost je ” *075”) na telefonu. Takođe, korisnik se može prijaviti u “Korisnički Web Interfejs”, odabrati “Settings” i poništiti DND opciju.

2)Ako je to telefon koji omogućava “DND” funkciju, i možete videti “DND” na ekranu telefona, molimo otkažite  “DND” funkciju prema korisničkom uputstvu telefona.